0Item(s)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

Často kladené otázky

Ako a kto môže objednávať tovar od našej spoločnosti mobilNET s.r.o.?

Tovar si môže objednať každý spotrebiteľ - maloobchodný aj veľkoobchodný zákazník (veľkoobchodným partnerom samozrejme poskytujeme špeciálne obchodné podmienky). Náhradné diely do mobilných telefónov (LCD, flex káble a pod.) sú určené len pre našich zmluvných partnerov.

Podnikateľské subjekty a zmluvní partneri (veľkoobchod) žiadajú o registráciu prostredníctvom špeciálneho kontaktného formuláru. Pri zaregistrovaní je potrebné pripojiť fotokópiu živnostenského listu alebo výpisu z Obchodného registra. Po obdržaní registrácie budú veľkoobchodnému partnerovi pridelené prihlasovacie meno, heslo (ktoré si zákazník následne môže zmeniť) a príslušná zľava pre veľkoobchod - o tomto kroku bude zákazník upozornený e-mailom alebo telefonicky. Pokiaľ máte problémy s registráciou resp. preferujete telefonickú registráciu, kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 902 946 900.

Dodávka na nasledujúci deň? Do kedy je možné objednať?

Ak objednáte tovar v pondelok až piatok do 14:00 hod., vybavíme Vašu objednávku v ten deň. Objednávky po 14:00 hod. vybavujeme v nasledujúci deň. Objednávky, ktoré obdržíme v piatok po 14:00 hod., vybavíme k Vašej spokojnosti v pondelok.

Dodáva firma mobilNET aj v sobotu, nedeľu resp. vo sviatok?

Objednaný tovar môžeme doručiť aj cez víkendy, ale len do vybraných okresných miest. Táto služba je určená len pre našich obchodných zmluvných partnerov. V prípade záujmu je potrebné vopred dohodnúť konkrétne podmienky dodania na tel. čísle +421 902 946 900, alebo prostredníctvom mailu eshop@mobilnet.sk.

Ako môžem zmeniť moju objednávku?

Ak si to želáte, radi zmeníme dáta vo Vašej objednávke. Napíšte nám na eshop@mobilnet.sk, alebo zavolajte na číslo +421 902 946 900. Prosím nezabudnite, že zmenu môžeme uskutočniť, len v prípade, ak nám ju oznámite pred vyexpedovaním zásielky.

Za akú hodnotu musím objednať tovar aby ste mi ho poslali?

Hodnota tovaru nie je limitovaná žiadnym obnosom. Môžete poslať objednávku na tovar v hodnote napr. 1€, alebo 1 000€, pričom sa mení len cena za dopravu. Podmienky prepravy sú nasledovné:

Miesto prevzatia Spôsob dodania Spôsob platby
Kuriérska služba, pošta Osobný odber Dobierka Platobná brána GoPay
Osobný odber z našej predajne 1,00€
SK 3,89€ 1,00€
CZ, HU 5,99€
AT, SI, RO, HR, PL, DE, BE, NL, LU 9,99€

Ceny sú uvedené vrátane DPH 20%.

Ako môžem zaplatiť v internetovom obchode firmy mobilNET s.r.o.?

Dobierkou pri prevzatí zásielky, zálohovou platbou vopred alebo prostredníctvom platobnej brány. Pre našich stálych odberateľov - podnikateľov, platia štandardné platobné podmienky ako pri bežnom nakupovaní nášho tovaru.

Ako môžem reklamovať prípadný problém pri objednávaní tovaru resp. chybný výrobok?

Presne takým istým spôsobom ako pri bežnom nakupovaní. Na všetky naše výrobky sa vzťahuje záručná doba podľa obchodného a občianskeho zákonníka. Prípadný problém riešime buď telefonicky (ak je to možné) na tel. č. +421 47 562 15 05, +421 902 946 900 alebo zaslaním chybného výrobku na adresu mobilNET s.r.o., Stará Sobôtka, 979 01 Rimavská Sobota. Pri odoslaní chybného - reklamovaného výrobku je potrebné odoslať aj presný dôvod reklamácie, kópiu faktúry a kontaktné údaje. Po obdržaní oprávnenej reklamácie následne zasielame obratom bez zbytočného odkladu nový bezchybný výrobok. Na mechanické poškodenie výrobku sa reklamácie nevzťahujú.

Ako sú moje osobné údaje chránené?

Vaše osobné údaje uchováva firma mobilNET s.r.o. v úplnej diskrétnosti. Ochranu osobných údajov a údaje o bankovom spojení zabezpečuje systém.

Môžem určiť presný čas dodania?

Náš prepravca má individuálny prepravný plán, ktorý my nemôžeme ovplyvniť. Z tohto dôvodu nemôžeme garantovať presný čas dodania.

Čo sa stane, ak adresát zásielky nie je zastihnuteľný?

V prípade, že nie je adresát na danej adrese, náš kuriér sa opakovane pokúša doručiť zásielku prípadne kontaktuje príjemcu na telefónnom čísle (telefónne číslo príjemcu pri objednávke je veľkou výhodou). V prípade, že v deň doručenia nie je možné zásielku doručiť, kuriér skúša doručiť zásielku na nasledujúci deň maximálne však 2x.

Nenašli ste odpoveď na Vaše otázky?

Žiadny problém. Pošlite nám e-mail na eshop@mobilnet.sk alebo zavolajte na +421 47 562 15 05, +421 902 946 900 v pracovné dni od 08,00 - 16,00. Budeme sa okamžite venovať Vaším požiadavkám.