Zodpovedali sme najčastejšie Vami kladené otázky.
1. Otázka: Tlačíte prednú a aj zadnú stranu knižkového puzdra?
Odpoveď: Pri knižkových puzdrách tlačíme vždy iba prednú stranu. Zadnú stranu netlačíme, pretože sa v strede nachádza záhyb (puzdro sa dá použiť aj ako stojan). Dá sa tam ale samozrejme pridať ľubovoľný text (mená detí, citát alebo niečo podobné). Fantázii sa medze nekladú!
2. Otázka: Aká je doba dodania v rámci SR?
Odpoveď: Doba dodania je 1 až 2 pracovné dní. Balíky zasielame prostredníctvom kuriérskej služby GLS alebo cez Zásielkovňu na výdajne miesto.
3. Otázka: Aká je doba dodania v rámci ČR?
Odpoveď: Doba dodania je 2 až 3 pracovné dní. Balíky zasielame prostredníctvom kuriérskej služby GLS alebo cez Zásielkovňu na výdajne miesto.
4. Otázka: Chcel by som si objednať kryt s fotkou? Rád by som vedel, ako bude kryt vyzerať. Viete zaslať náhľad krytu?
Odpoveď: Áno, samozrejme. Po uskutočnení objednávky, a požiadaní o kontrolu Vám spracuje náš grafik náhľad krytu. Po Vašom schválení bude vyrobený kryt a následne zaslaný na adresu.
5. Otázka: Je možný aj osobný odber?
Odpoveď: Áno, je možný osobný odber v Rimavskej Sobote na našej pobočke. Pri osobnom odbere je potrebné zaplatiť Vami objednaný tovar dopredu. My Vám tovar prichystáme a budeme Vás kontaktovať telefonicky alebo emailom. Zvyčajne si po balík môžete prísť už v deň objednávky do pár hodín od odoslania. Neváhajte nás kontaktovať na tomto telefónnom čísle: +421 902 946 902, prípadne nás môžete kontaktovať cez email: eshop@mobilnet.sk
6. Otázka: Chcel/a by som mať na kryte viac fotiek? Koláž si mám urobiť alebo mi ju vy spracujete? Ak áno, mení sa tam cena?
Odpoveď: Môžete nám zaslať už hotovú koláž, ale určite je lepšie, ak nám zašlete samostatné fotky. Náš grafik následne spracuje koláž presne na mieru. Koláž spracovaná na mieru je už v cene krytu.
7. Otázka: V objednávke som omylom zadal/a platbu pomocou bankového prevodu. Chcem balík na dobierku, ako to zmením?
Odpoveď: Stačí nás kontaktovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky, že si želáte balík odoslať na dobierku. Radi vyhovieme Vašej požiadavke.
8. Otázka: Ako môžem za tovar zaplatiť?
Odpoveď: Za tovar môžete zaplatiť online platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay, prevodom vopred na náš bankový účet, alebo v hotovosti (na dobierku), pri prevzatí tovaru na dobierku môžete zaplatiť u kuriéra platobnou kartou, alebo v hotovosti.
9. Otázka: Je možné zakúpený tovar vrátiť?
Odpoveď: Tovar zakúpený prostredníctvom eshopu je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia kupujúcemu.
10. Otázka: Aký rozdiel je medzi balením BLISTER, BULK a Eko?
- BLISTER
Originálne balenie – Originálne balenie – značkový tovar zabalený v peknom originálnom balení / krabičke.
- BULK
Ekonomické balenie - tovar zabalený v bublinkavej fólii alebo v igelitovom vrecúšku.
- Eko balenie
Tovar zabalený v eko balení v krabičke vytvorenej priamo pre daný produkt.
11. Otázka: Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?
Odpoveď: S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na telefónne číslo +421 902 946 902, prípadne nás kontaktovať emailom: eshop@mobilnet.sk. Ako postupovať v prípade reklamácií a obchodných podmienok si môžete prečítať tu.
12. Otázka: Kde nájdem doklad o kúpe?
Odpoveď: Faktúru zasielame na Váš e-mail a doklad pribalíme aj k Vašej zásielke.
Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky neváhajte nás kontaktovať.