0Item(s)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.
Swipe to the left
Zodpovedali sme najčastejšie Vami kladené otázky.

Zodpovedali sme najčastejšie Vami kladené otázky.

1. Otázka: Tlačíte prednú a aj zadnú stranu knižkového puzdra?

Odpoveď: Pri knižkových puzdrách tlačíme vždy iba prednú stranu. Zadnú stranu netlačíme, pretože sa v strede nachádza záhyb (puzdro sa dá použiť aj ako stojan). Dá sa tam ale samozrejme pridať ľubovoľný text (mená detí, citát alebo niečo podobné). Fantázii sa medze nekladú!

2. Otázka: Aká je doba dodania v rámci SR?

Odpoveď: Doba dodania je 1 až 2 pracovné dní. Balíky zasielame prostredníctvom kuriérskej služby GLS alebo cez Zásielkovňu na výdajne miesto.

3. Otázka: Aká je doba dodania v rámci ČR?

Odpoveď: Doba dodania je 2 až 3 pracovné dní. Balíky zasielame prostredníctvom kuriérskej služby GLS alebo cez Zásielkovňu na výdajne miesto.

4. Otázka: Chcel by som si objednať kryt s fotkou? Rád by som vedel, ako bude kryt vyzerať. Viete zaslať náhľad krytu?

Odpoveď: Áno, samozrejme. Po uskutočnení objednávky, a požiadaní o kontrolu Vám spracuje náš grafik náhľad krytu. Po Vašom schválení bude vyrobený kryt a následne zaslaný na adresu.

5. Otázka: Je možný aj osobný odber?

Odpoveď: Áno, je možný osobný odber v Rimavskej Sobote na našej pobočke. Pri osobnom odbere je potrebné zaplatiť Vami objednaný tovar dopredu. My Vám tovar prichystáme a budeme Vás kontaktovať telefonicky alebo emailom. Zvyčajne si po balík môžete prísť už v deň objednávky do pár hodín od odoslania. Neváhajte nás kontaktovať na tomto telefónnom čísle: +421 902 946 902, prípadne nás môžete kontaktovať cez email: eshop@mobilnet.sk

6. Otázka: Chcel/a by som mať na kryte viac fotiek? Koláž si mám urobiť alebo mi ju vy spracujete? Ak áno, mení sa tam cena?

Odpoveď: Môžete nám zaslať už hotovú koláž, ale určite je lepšie, ak nám zašlete samostatné fotky. Náš grafik následne spracuje koláž presne na mieru. Koláž spracovaná na mieru je už v cene krytu.

7. Otázka: V objednávke som omylom zadal/a platbu pomocou bankového prevodu. Chcem balík na dobierku, ako to zmením?

Odpoveď: Stačí nás kontaktovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky, že si želáte balík odoslať na dobierku. Radi vyhovieme Vašej požiadavke.

8. Otázka: Ako môžem za tovar zaplatiť?

Odpoveď: Za tovar môžete zaplatiť online platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay, prevodom vopred na náš bankový účet, alebo v hotovosti (na dobierku), pri prevzatí tovaru na dobierku môžete zaplatiť u kuriéra platobnou kartou, alebo v hotovosti.

9. Otázka: Je možné zakúpený tovar vrátiť?

Odpoveď: Tovar zakúpený prostredníctvom eshopu je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia kupujúcemu.

10. Otázka: Aký rozdiel je medzi balením BLISTER, BULK a Eko?

  • BLISTER

Originálne balenie – Originálne balenie – značkový tovar zabalený v peknom originálnom balení / krabičke.

  • BULK

Ekonomické balenie - tovar zabalený v bublinkavej fólii alebo v igelitovom vrecúšku.

  • Eko balenie

Tovar zabalený v eko balení v krabičke vytvorenej priamo pre daný produkt.

11. Otázka: Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

Odpoveď: S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na telefónne číslo +421 902 946 902, prípadne nás kontaktovať emailom: eshop@mobilnet.sk. Ako postupovať v prípade reklamácií a obchodných podmienok si môžete prečítať tu.

12. Otázka: Kde nájdem doklad o kúpe?

Odpoveď: Faktúru zasielame na Váš e-mail a doklad pribalíme aj k Vašej zásielke.


Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky neváhajte nás kontaktovať.


mobilNET

Kategória: Novinky